Magnus Frennberg.

Jag vet att jag typ tjatar sönder om min frennis, men det är för att han är så himla bäst! En bättre bästevän går inte att finna.
Han ringde nyss, trots att han var med massa människor och dessutom inte helt nykter, bara för att se till att jag mådde bra. Jag menar, hur underbart är inte det? Och så vill han träffas imorgon för att han typ känner på sig att jag behöver prata. Alla borde ha en sån.
Jag vet att en del tycker att det är konstigt med tjejer&killar som är bästavänner, men det känns som en sån enorm jäkla självklarhet, det är han och jag lixom, inget snack om saken! Och sen finns det ju de som tror att vi är/kommer bli tillsammans, haha, näääää hoppas jag inte, jag behöver honom som bästavän genom allt, inget illa menat lixom hahaha, men det vore inge bra! Det vet både han och jag.

Haha, vad försöker jag med egentligen? Det finns inte ord som räcker till för att förklara vad han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom, så alla sånnahär texter är ganska onödiga, men jag behöver skriva ner det ändå. Känns bättre så, så att världen får veta hur extremt underbara människor som finns i världen.
Undrar hur jag skulle vara utan honom? Utan någon som ger en komplimanger vid rätt tillfälle, säger åt mig vad jag ska göra när jag själv inte vet och som alltid vet vad som är bäst för mig? Det skulle inte funka... Usch.

jaja, nu har jag skrivit av mig lite (a)

vi två föralltid!
annars....då jäävlar blir det smisk! ;D
hihihihi

min ängel, min bästavän & min livsgnista!
Så jäääääävla älskad han är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0