morsdag.

alltså, idag är det morsdag men vi firade henne förra veckan av lite konstiga anledningar.
Iallafall eftersom hon läser min blogg slaviskt tänkte jag att hon kunde få ett helt inlägg till enbart henne.

Grejen med oss är att vi inte har en normal mamma-dotter-relation på något vis... Vi är mer som typ systrar faktiskt. Vi bråkar rätt mycket men berättar ALLT för varandra. Vi mobbar varandra konstant, tro inte att det bara är jag som mobbar henne, någon gång denna veckan kallade hon mig missfoster till exempel! Även fast hon inte menar det är det sånna vi är. Vi slåss till och med ibland, jagar varandra och sånt.

Men oavsett hur elak jag är mot henne vill hon ändå alltid mitt bästa och hon ger mig det jag vill ha (oftast).
Hon låter mig göra i stort sett vad jag vill om hon bara vet var jag är och så.
Det tar emot att säga detta, men jag har troligtvis världens bästa mamma.
Jag Ä***ar Henne.


haha, fan vad ful!

la familla (vi tre i mitten)- hawaii 09/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0