sextonde maj

oj fan, det är ju mitten på maj :S snart juni....då ska jag till göteborg....oj! jajja...

franska nationella = död.
samhälle = boring med killar från fackföreningar typ...
engelska = bara snacka massa skit med fanny på blandad svenska och engelska
idrott = softboll
gå hem i regn = USCH.

väl hemma blev det datorn, tv och sen somna jag, busan väckte mig efter ett tag genom att hoppa upp på mig men vi båda somnade några sekunder senare ändåååå :) myspys!
sen vakna, duscha och nu ääter jag!

Gick hem i mina fiiiina djurgårdskläder, folk kollade en del haha....

gammal profilbild @ facebook med de fina kläderna

inget mer att berätta, blir väl plugg snart.... jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0