skrattar så att jag gråter

hahahha, tänkte nyss på en sak.... om jag hamnar i fängelse borde jag kunna underhålla mig själv? alltså, jag gör ju redan det... sen fick jag upp en bild i skallen på när jag sitter för mig själv i en cell och drar skämt och garvar så att tårarna och snoret bara sprutar, lite som en vattenkanna faktiskt! Och tänk om det sitter någon deprimerad i någon annan cell, så kan jag förgylla personen i frågas dag genom att komma med mina hysteriska skrattattacker och extremt underbara humor, tänk er? vilken hjälte jag skulle vara då. Eller så skulle jag klassas som psykiskt sjuk, vem vet? Ingen vet eftersom att det inte hänt egentligen... Men OM det skulle hända kanske hela min avdelning skulle kunna skratta? och då skulle vakterna börja skratta, sen skulle hela fängelset skratta, så skulle stadsministern och kungen vilja fria mig och ha mig vid sin sida när livet blir jobbigt och de känner för ett gott skratt. Fast å andra sidan, varför skulle jag hamna i fängelse? isåfall troligtvis någongång under min resa mot världshärskarskapet, man vill ju vara som alla andra diktatorer lixom? Hitler och han...Fidel Castro!
HAHAHAHAHAHAHA, fyfan vad jag är kul xD


hahahahaha, så himla söt jag är när jag skrattar så jag gråter xD HAHAHA!!

nääää, nu fortsätter vi med den så in i sjuttsingen roliga boken! Hoppas att... nä jag vet inte vad jag hoppas hahahaha, tänkte hoppas på något, men kom på att jag inte visste vad och nu orkar jag inte radera allt jag skrivit haha
nattinattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0