duktig bloggerska här

inte riktigt orkat blogga höhöhö (a)

anyway då, i lördagskväll dårå skulle jag och emy på bio, meeeen alla biosar under hela källen var tydligen fulla :S knaskalas men vi gick till waynes istället och satt där ett bra tag och myyste. Kom hem vid 12 tror jag... somnade vid 4.

igår vakna jag 20 i 1, tog det lite lugnt innan jag fixa mig. Sen träffa jag frennis så gick vi hem till mami och glasera pepparkakor haha, fett snygga! jaja sen drog han så jag bytte om innan hela tjocka släkten kom på adventsfika. Var väl lite trevligt sådär, träffar de ju bara en gång per år typ så aa, nice det! sen drog jag på match mot tullinge och vi vann! Haha blev kaos i mitten av sista perioden då motståndarlagets tränare fick matchstraff, båda 2 hahaha! vi vann iallafall med 7-4.

och idag har jag varit i skolan, typ så aa... var väl helt okeej :)
nu drar jag på träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0