en trött malin bloggar

jaaaaa ni.... vad gjorde vi igår? vi skulle se på film men kom adrig så långt...
satt vid köksbordet och prata (flumma), sen i vardagsrummet vid datorn och flumma meeer, hahahah jag hade iallafall ZUPERZKÅJ! Sen flippade en viss människa sönder, men vi sket i honom och somnade runt 5 :) Jag och Ida sov i Freyas säng, Freya i sina föräldrars säng och Justina i soffan. Att sova med Ida... jaa.... Hon höll fast mig/låg på mig, pratade OCH skrattade i sömnen... men det gick ganska bra ändåååå!

Sen imorse satt vi alla i Freyas säng och prata/sjöng/spela gitarr haha! Idas hästsång äger.
Aja, när jag kom hem kolla jag film och har sett typ 4 sen dess. Yes!
blir väl att chatta lite mer på facebook och sen sääängen!

Sängen nu. Glömde publicera förut...

I can seeeeee youu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0