exakt 2 månader tills jag är 18 år

Igårkväll kolla jag film efter en rolig men inte särskilt seriös träning. Haha Sara hoppa in i målet mot slutet åh herregud vad hon skrek och försökte kasta sig haha!
aja, sen mitt i filmen ringde adam och ville ses så jag gick ut vid 12, så gick vi runt och prata lite så kom jag hem vid 1 och kolla klart filmen. Sen skypa jag med Thommy nästan 3 timmar hahaha.. aa så jag somna vid 5 typ :)

Imorse vakna jag vid 16 och låg kvar i sängen till typ 18 hihi (a)
Nu kollar jag Harry Potter, sista delen och när den är klar drar jag till Freya för myskväll med brudarna. Sen sover vi där, så vi hörs väl imorgon!

Vi 4 på justinas fest för ett tag sen som Justina nyligen la ut på facebook haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0