haft en halloweenkväll med brorsan

aa träningen då, hahaha så sjukt kul att till och med damlaget kan släppa loss ibland. Först snacka vi massa i omklädningsrummet om reklam hit och pengar dit, ni vet, jag var inte så inne i det... men iallafall, sen körde vi spökoll haha! "De gamla" mot "De unga", självklart var jag med "De unga" eftersom jag är yngst... haha aa men den grenen vann "De gamla", tyvärr.... sen körde vi någon annan lek där man skulle kasta över bollar på motståndarnas  planhalva haha, aa vi vann första omgången och de andra vann den andra. Sen körde vi 3 lag och lite så... 20 min kvar av träningen slutade vi haha! Pratade lite med tränarna, de vill att jag tränar med de onsdag & torsdag också hehe (a)

LAAAGEEEET!!!! (inte särskilt ny bild, menmen!)

aja, sen hade jag egen träning och då var vi bara 6 så de sköt massa på mig haha! Sanna Rådström från elit-laget stanna också, hon ska typ träna oss lite :)

yes sen kom jag hem, hyrde film med mami och danne... sen gjorde jag och danne chokladbollar och kolla scream 4. Den var fett konstig men ändå rätt läskig...
nu sitter jag här....

äsch, inget mer att skriva, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0