här är man hypeeeer

sitter och typ skakar hela jaaaag HAHA!
för ett tag sen börja jag strecha på golvet... men börja rulla runt istället, hihihi det var kuul :D

jaja vi spelade ju match, gissa vilka som vann? JO VII!! WOOHOOO :D 8-6 för att vara exakt :) så jävla bra spelat brudar! Och igår, när jag var i jönköping spela de match den sluta 2-2 och innan den idag hade de en annan som slutade 11-2 till oss :D SÅ JÄVLA BRA VI ÄÄR! 7 poäng på 3 matcher, det äger.

aja, tror faktiskt att jag måste sova nu, annars kommer jag vara HELT JÄVLA DÖD IMORGON, även fast jag börjar 12.10 hihihi (a) ska upp typ 10.. så aa...
GODNATT!

Eller ja... såhär ser jag ut ikväll efter bad och sånt






ja nejmen sådääärja!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0