hejhej! sjukling här!

yeeah... idag fick mami hämta mig från skolan för att jag blev magsjuk, asnice! verkligen...
jaaa iallafall, fram tills dess hade jag mitt tal och det gick väl helt okej ändå antar jag med tanke på att jag typ var sjuk... så aa!
efter engelskan drog jag hem iallafall och har legat still i min säng sen dess typ.. så aa! sovit lite, druckit avslagen cola och kollat tv, yeah! hoppas jag får gå till skolan imorgon :D
aja, nu kommer några random bilder från veckan? kanse någon från förra, kommer inte ihåg!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Det är kul... för han skriker inte hihi


hihi, tini sov på mig...


glada klubben hade sammanträde (y)


damn, she's a sexy bitch

aa snart kommer look of the day från igår, sen ett bad och sen march i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0