idag & nagellack

soft skoldag, KOM TYP I TID IMORSE! omg!!! iallafall... haha! Spanskan gick snabbt. Sedan matte, OCH JAG JOBBA FAKTISKT, shiiiiit.... aja, lite geografi med svamp-inger, alltid kul! haha... aa och sen... SLUTA JAG!!! WOOHOOO! Latinen var inställd så det var ju nääjzz.
Jag och Ida drog till muffinsfabriken och myste lite innan vi drog hem. När jag kom hem hade jag en plan: Somna inte, så kanske jag kan somna i tid ikväll... ehm... aa vid 5 somna jag och vakna först vid typ 7. Så det var ju lyckat! Menmen, tursamt nog är jag typ trött nu ändå så jag ska nog börja lägga mig :)
JUST DET! Har målat naglarna också, inget speciellt direkt men aa... såhär ser de ut nu:



bara lite sådär vanligt, randigt med blått & silver.
sådärja, aa nej nu ropar sängen på mig, måste draa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0