julbak med mami strax

vi kan börja med igårkväll då, kom till emma vid 11 eller så. Väl där plugga hon och jag hjälpte till, lekte med hennes mobil och sånt + massa prat och så såklart! Sen drog jag mig hemåt vid halv 3, vänta på tbanan i 25 min för att åka en station hihi, men prata i telefon med kim så det var inte så farligt. Kom väl hem runt 3, somna vid 4. HELL YEAH.

Imorse vakna jag vid 1 typ, nääjzz!
segat sen dess och snart ska jag hem till mami och baka. Först ska jag nog dock ta ett bad och tvätta håret eller såååå! japp!
och ikväll blir det bio med emy, får se om vi tar en fika efter också eller hur vi nu göör.
men aaaaa!

haha söt bild jag tog igår med emmas mobil ;)


bad nu, bak sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0