KOLMÅRDEN 2011 MED ANNA WILLMAN ♥ - dag 2

Jag vet att detta kommer väldigt sent, men jag kom på att jag inte lagt upp alla bilder från kolmården. Och eftersom jag saknar min Anna så himla mycket känner jag att jag vill få upp alla!

Fredag - Vi vaknade ganska tidigt och åt frukost på vandrarhemmet, fett mys! Sen packa vi ihop våra grejer och så, gick och lämna de på tågstationen. Sen tog vi bussen (efter att ha bråkat lite med busschauffören) till Kolmården. Det börja regna så vi kolla delfinshowen och lite så, träffade Odd från ingenstans också... haha jaja, sen åkte vi på safari-grej (linbana över massa djur) i regnet och jag hade bara t-shirt på mig - SUPERSKÖNT! Efter det tog vi bussen tillbaka och sedan bussen hem.
Hela upplevelsen var huuur mysig som helst! Bara jag, min tvilling och djuren. AAAW UNDERBART!

Nu kommer de få bilderna vi tog då (kamerabatteriet typ dog...)



















Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0