lägger mig sådär tidigt igen, åh så bra!

merde och sacre-bleu! varför ska jag SUGA på att lägga mig i tid? ojojoj...
anyway har jag haft en riiiiktigt härlig kväll! Sportnörd som jag är har det blivit massa sport, hehe...
Först kolla jag när dif damer elit spela match. På tvn. HUR SJUKT COOLT ÄR INTE DET? Kan tala om för er att det är gaaalet coolt att se de man tränar med på tv... sheisse alltså! Men den matchen var gryyymt spännande, inför 3e, och sista, perioden låg djurgården under med 2-6, men lyckades vända allt till 7-6, OMG eller vad? Och Minne som gjorde hattrick, craaazy! Hade typ gåshud under hela matchen och skrek som fan.. hehehe (a) fan att jag inte fick åka :( dumma skola.... aja, whatever.
Sedan var det en annan innebandymatch på herrsidan som jag kolla SAMTIDIGT som jag kolla live update av hockeyn (dif-aik) på datorn.

SOFT! synd bara att jag inte hade någon träna alls ikväll, buuhuuuu! Måste vänta till onsdag, men det är väl okej... I guess.... åh faan vad jag måste sovaa! så, aa... GODNATT!


man blir så vacker i måliskläder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0