match i jönköping

Okeeej, nu ska vi se här, min dag:

-
Vakna 06.15, klädde på mig och sminka mig, sen drog jag iväg.
- Åkte till skanstull och gick till eriksdalshallen.
- Träffa typ alla, gick på bussen, tog en plats och sen åkte vi.
- Efter att ha plockat upp Ranja, och två tränare körde vi mot Jönköping.
- Jag sov.
- Vid 11 åt vi lunch, sen tog det 45 min innan vi var i hallen.
- Så vi var i omklädningsrummet, gick ut och lekte lite.
- Bytte om och gick ut på plan för att värma upp.
- Tillbaka till omklädningsrummet för peppmusik och taktiksnack och sedan ut på planen igen.
- Matchen börja
- Första perioden slutade 2-1 till oss
- Snack i omklädningsrummet
- Andra perioden slutade 6-1 till oss
- Snack i omklädningsrummet
- Tredje perioden slutade 9-2 till oss
- Vi hade vunnit
- Nerjoggning + strechning
- Byta om, duscha & sånt
- Till bussen så fort det gick
- Åka till samma matställe, åt och chilla lite
- Tillbaka till bussen
- Jag sov
- Vakna, vi släppte av Ranja & tränarna, sen Sara och till slut kom vi tillbaka till Eriksdalshallen, wiho!

Dagen var kul, det var liksom en ny upplevelse så det var nice! Alla är så härliga i laget och så, det är nääjjjzz :D

Sen drog jag hem , ätit lite dipp och så sen dess. Godis också hihi och kollat tv, sjuuuukt skönt :) aaanyway ska nog sova nu, sitter här och gäspar käkarna ur led typ... så aa godnatt!
lägger upp en bild som jag hitta på jönköpings hemsida

mest jönköping-spelare... meeeen några fina djurgårdare finns ju där bakom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0