Men vadfäään

Här trodde man att man skulle få sova ut sista dagen på lovet... Men nej, vid typ kvart över 16 kommer mamma in och typ frågar om jag är vaken, idiot, sånt syns ju? Sen försökte jag somna om men nej... Då ska hon gå runt och skrika i telefon... Så jag skrek käften, hon prata tystare och jag försökte återigen somna om... Men lite senare sänder hon in det tunga artelleriet; BUSAN. Så nu, halv fem, är jag vaken... Idag ska jag: tvätta håret, måla naglarna och träffa Frennis. Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Mr Banana milkshake

Gillar bloggen skarpt! Men dock så vill jag se mer av dina vänner i klassen. Som t.ex han Benjamin!

2011-11-06 @ 17:38:53
Postat av: Mr xXx

Håller med Mr Banana milkshake, visa oss mer av dina vänner...om du nu har några...

2011-11-06 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0