tjatja bloggeeeen!

äähm... aa hej!
kom i tid till franskan imorgon, HELT OTROLIGT! höhö, jaja
varit i skolan, det var väl kul tills vi fick veta att IB tänker ta över skolan... DÖD ÅT DEM!
äsch, sluta tidigare så jag och ida drog till muffinsfabriken där vi planera inför sommaren efter stundenten, HAHAHA! och plugga spaaanska :) det var awesooome, sen sluta Freyzi så hon kom dit och typ hämta oss haha sen drog vi hem. YEZ!
jag chilla med mami ett tag och typ garva ihjäl mig för jag var så flummig hahaha!
anyway, sen blev det träääning med elitlaget, fast det var inte så seriöst... så aa... men det var skooj!
nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen sooova!
godnatt :)


Kommentarer
Postat av: iduuz

haha asså maaaaaalin... kom i tid till franskan imorgon..... hahahahahahahhaha

2011-11-25 @ 08:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0