aggressiv.

denna morgon har gått i temat aggression från min sida. Har redan hunnit smälla i dörrar och skälla ut mamma... Hon lär sig ju aldrig att behaga mig! Då blir jag ju arg.... jag ville sova men fick jag dt? nej det fick jag inte! Hon skulle skära saker i köket, prata (skrika) i telefon, kolla på tv för högt, prata (skrika) med brorsan och klampa runt -.- nää... skärpning mami!

Hade skrivit ett långt inlägg om det på ipoden imorse men så fucka internet så det gick inte att publicera :(

anyway ska jag på match nu på värmdö..... MERDE! menmen, jag älskar att åka bil så det blir väl näjzz ändå! måste packa ihop min stinkande väska nu och sen dra!
Idag kommer jag iallafall få spela 2 perioder, wihoo!
aja, drar nu!
ciao


snygg? JAPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0