detta är sjukt.

snart ska jag åka iväg till täby för att vara reservmålis för DIF IF IBF Damer Elit. Det är Sveriges bästa lag på damsidan och JAG ska få spela med DEM! De är ju typ som kändisar för mig!
Tränade med de i onsdags ju, och jag tyckte det gick helt ok, men inte alls bra... men det tyckte tydligen dem och nu är jag inskriven som målis i deras trupp på difinnebandy.se... Detta är nog bland det största som hänt mig... Kan knappt fatta det! Känns så himla overkligt!
För några veckor sedan kollade vi på deras match och jag tänkte faktiskt "undrar om jag någonsin kommer spela på den nivån..." och här är jag... några veckor senare, OCH SKA FÅ VARA MED! Visserligen som reserv men ändå... få vara med i omklädningsrummet, taktiksnacket, uppvärmningen, vara med tjejerna.... jag typ skakar... känns som att jag kommer börja gråta eller något haha!

MEN KOLLA!!!!


nej åh herregud... måste klä på mig och så nu...
SINNESSJUUUUKT!

bloggar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0