gäspar käkarna ur led

skolan gick fan aaaaassnabbt! aja efteråt blev det muffinsfabriken med idaaaaa, MYS :) sen drog jag hem och kolla satc, tjocka chips och så. Sen fick jag skjuts till sjöstadshallen, träffa sosso, lövet, emma, evelina, anna, fredrika, angelica och linda från mitt lag och så var vi sargvakter. Skoj, mycket arbete, jaaaajemensan! haha, nejmen dif vann mot endre med 3-2 så det var ju braa!
kommer nog bilder på det någongång när fotografen lagt upp bilderna :) haha aja, vi får väl seeeee. Efter fick jag skjuts med lövet till gullmars sen drog vi till slussen och så skildes vi åt. Kom hem tyyp halv 11 iallafall.

imorgon ska jag kolla herrjuniorernas match vid 5 så det blir näjz!

lägger upp 4 random bilder från veckan...
första är från siris blogg haha (tove, jag & matilda), andra är på mig när jag var ute med busan typ 7-halv 8 i torsdagsmorse.... och de andra är bara fina haha





yes och nu blir det säängen
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0