Kul... Missa franskan... IGEN!

Jag hatar min franskalärare just nu. Jag hade varit i tid om entrén bara varit öppen!!!! Varför i helvete kan den inte vara öppen som i en normal skola!? Och varför skulle till och med vaktmästarens dörr vara stängd just idag? Jo, för att någon säkert inte vill att jag ska ha franska -.- och fyfan vad sur jag blir!!!!!!!!!! Har iofs tid till att plugga matte och engelska nu, men jag orkar verkligen inte! Är så trött att imorse stod jag och vänta på hissen i typ 5 min innan jag insåg att jag glömt trycka på knappen... Blä. Inte min dag idag... Nu kom bashir förbi och sa art jag får komma in på franskan om jag vill, men jag vill fan inte längre, fett ovärt när det redan gått typ 45 min. Ska försöka plugga lite nu så får vi se hur bra det går! Och direkt efter skolan blir set träning med herrjuniorerna. Vi får se om det blir en riktig träning eller bara 2 mål på liten plan i en timme -.- åh fan vad jag är trött! Oj där gick Alex förbi och här ligger jag helt död på en bänk i trapphuset... Haha fiiint! Nejfan, nu ska jag sluta skriva.
Haha ni får bild på min första profilbild... Från typ 7an? Hahaha, fett söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0