lycklig malin

var i hallen 12.45 och kom därifrån runt 17.00... haha!
Jag hade så jävla kul hela dagen, skrattade massor och alla tjejer var så himla trevliga mot mig :) åååh, det var en toppendag helt enkelt! Haha, och domaren skada sig så vi fick en pause på typ 15 min mitt i 3e perioden :P
Vi vann med 10-4 och de vill att jag kommer tillbaka (a) ska träna med de imorgon igen hihi...
även fast jag inte var med särskilt mycket eller så, jag var typ bara med på leken utomhus och sen uppvärmningen, men ändåååå! SÅÅ SJUUUKT! :D
mamma tog en bild med sin mobil också... därför den typ suger, men ändåå haha


där är lilla jaaaag i målet (a) hihihihihi

ska till mamma nu, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0