missa lektionen...som vaanligt

kul att sitta här i datasalen/biblioteket eller vad man ska kalla det för och göra typ... NADA! Borde väl träna på talet vi ska ha eller glosorna vi har i engelska, men jag bara sitter här, smsar, chattar på fb och langar ord på wordfeud. SKOJSIGT!

har väl egentligen inget vettigt att säga nu...
men kan lägga upp mitt klassfoto som hamna på fb igår.

Översta raden från vänster: Guillaume, Freya, Regina, Siri, Kajsa, Justina, Tove, Sophia, Louise, Nina.
Mellersta raden från vänster: Malin (jag), Ida, Melanie, Kasper, Andréa, Benjamin, Matilda, David.
Främre raden från vänster: Daniel, Therese, Alice, Dominika, Menea, Sandra, Tom

aa.... så kul har jag nu att jag till och med orkade skriva in namnen....
HAHA!

anyway, svenskan börjar om typ 10 min så jag avslutar nu!
PÖZZHÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0