nejmen tjenixen gottfolk!

vad har jag gjort idag då? hmm... NADA hihi. Vakna vid 3, dega i sängen rätt länge, sen kolla jag 2 filmer med mami (Män som hatar kvinnor och Mamma Mia), och nu sitter jag här haha. Japp det var min dag!

igårkväll då... hmm, drog ju till emma och hennes brorsa hade några vänner där varav flera spelade i mitt förra lag haha så aaaa... sen kom stoffe och vi satt och snacka och så MYS! Sen lyckades jag komma riktigt sent när jag skulle träffa Ida & Justina, men vi hann göra allt vi skulle innan bion börja ändå :)
yes och bion var väl bra, men lezkig haha....
aja, sen när jag skulle hem var det lezkigt så jag ringde Kim och prata med han i 2 timmar hahhaa.. somna 4.... :P jaja whatever...
har några bilder från igår!
Först några på ida när hon var leopard ;) mjaao





aa och sen lite allmänna myskobilder




så, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0