nu är det natt, hehehehe tjiho

haha sorry att jag inte skrivit på hela veckan höhöhö, men jag har inte orkat sitta vid datorn :) och så har jag glömt men ni har ju fått lite updates från min ipod så ni får vara nöjda! har väl inte gjort så mycket mer denna veckan än någon annan, softat och tränat typ :) skrattat massa och såntdär jag gör hela tiden lixom!
spelade match idag och det gick blä. Jag stod bara en period men ändåååå!
match imorgon med ute på värmdö -.- BLÄÄÄÄ
jaja, lägger upp massa bilder från veckan istället.... mokket fina, jaaajaaa!




min slav kryper på golvet ♥

justina - forever alone ♥





och en bild på mig från när jag handla mat förut hahahhaa

snygg och så, ALLTID!

ska skypa klart med Fady aka Fädz nu MOAHAHAHHA
och sen sova
nattiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0