sextonde oktober 2011

var hemma hos frennis ett tag, vi käka mint-chokladkaka (typ?) haha och prata om allt, som vanligt :)
sen drog jag hem, åt och så. Sedan blev det match mot älvsjö aik! Jag stod de två första perioderna, efter de stod det 3-3... men sen förlora vi med 5-4 :( men det var gryyymt spelat av alla! Får se om det kommer upp bilder snart eller så, men aaaaaa!

när jag kom hem tog jag ett låångt, vaaarmt bad och sen blev det chips och Ben&jerrys framför datorn, soft! aja, tagit bild på vad jag har på mig också... fint vaa?





t-shirten fick jag när jag tog mitt dykcertifikat och pyjamasshortsen köpte jag utomlands någonstans, vettefan var...
jaja!
ska nog sova nu, börjar 12.40 imorgon så det är niiiice :D
blir en luuugn morgon med omelett och grejer! LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0