upp tidigt imorgon!

imorgon ska jag upp 8.30. Samling i Åkersberga 10.00 och sedan spelar vi SM där typ hela dagen, 3 matcher iallafall. YES! jajja...

idag då, hade spanska, latin (vi sjöng och kolla film haha) sen idrottsprov... svara på de jag kunde, det var typ hälften, sen gissa jag sönder hela provet HAHA! Hoppas jag klarar mig iallafaaall... Svarade på nästan allt, så aa :) efter skolan blev det muffinsfabriken för mig, ida & justina och det var ju myyys, nu har vi väl någon plan inför lovet iallafall haha.... fast inte mycket. Men skiiit samma! Det blir nog braaaaaaaaaaaa.

yes, inte bloggat såå mycket denna veckan... men jag har iallafall lyckats ta 4 bilder, and here they come!

jag ritade ett träd...

Ida är koncentrerad och gör reklam för sin macka

Justina är zöt

Tom blev nog lite trött.....

anyway, jag måste typ sova nu, så nattiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0