23 september 2011

OMG jag kom typ i tid till spanskan imorse!? AWESOME! haha, fick en ny kåmpiz där också, Ludde. Nu är vi bff's moahahaha! hehe OCH jag vann över honom på sänka skepp heehee...
latin - skoooojs! och sedan idrooooott, det var ganska kuul det meeed!
Sen följde jag och ida med freya för att köpa lite saker och sen fikade jag och iduuuuz påååå... MUFFINSFABRIKEN! surpriiise!
hahahaha, anyway, sen gick vi tillbaka till skolan, för jag hade glömt min jacka hehehe (a)
när jag kom hem slockna jag och sov 3 timmar hehe... död tjej, HEJHEJ!
tagit det lugnt och så, vet inte om jag vill ha glass eller inte nu...hmmmm...
aja, medan jag funderar på det får ni en bild på en blommig terrorist/kamelryttare vid namn Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0