bra att jag lärt mig att lägga mig i tid...

ALLTSÅ VADFAAN ÄR FELET PÅ MIG!? JAG HAR GÄSPAT HELA JÄVLA DAGEN MEN ÄNDÅ LÄGGER JAG MIG INTE I TID, JÄVLA FUCKING SKITHELVETE!!! ÅÅÅH MEEERDEEE!!!
Japp, dagens damp.

Soft dag, var på medelhavsmuséet med klassen i en timme. Sen käka jag, Iduz, Justinuz & Freyuz på taaco bar, aa sen drog freya så ci andra drog runt på stan, justi köpte en klänning och en jacka och sen blev det fika på Wayne's. MYYS.
Sen drog jag hem, softa och sedan till fysträning (som jag inte behövde vara med på för jag är sjuk), sen åt vi Mickes hemlagade mat, woopwoop! Fast jag var inte hungrig så jag sket i det. Men sen köpte de flesta godis och så drog vi och kolla elitseriematch Dif-Hik och DIF vann med 7-4... fett synd, för jag tippa 6-4... så jag vann inte :( aja aaaaa NU SKA JAG FAANIMIG SOVA!
men först... lite bilder från idag ehehehe

Matilda & Benjamin goes greker!

Sån dörr vill jag ha till mitt sovrum...

bara för att båda är ganska fula på denna... fast freysi är fulsöt :D

Kommentarer
Postat av: Mr Banana milkshake

Den här Benjamin verkar som en fett cool, och skön kille! Du borde skriva mer om han!

2011-10-05 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0