här var man död

kom alltså hem tyyp 4-halv 5 något sånt, kommer inte ihåg...
Iallafall, vid halv 9 igår drog jag till Spånga, mötte Justina och drog till Ida för att kolla sagan om ringen hehehe (a) aa men det var kul haha, vi tog lite pauser då och då och var kanske inte heelt uppmärksamma under hela filmen... Yepp, aa sen kom Idas brorsa och hans kompisar ner och kolla med oss typ, sen kolla vi en skräckis också: Dawn of the dead. Den var inte såå läskig.. jag skratta mest hihihi...
aa, sen vid 3 tog jag och Justini bussen därifrån, hon gick av efter typ 4 stationer haha, jag fick åka till Rissne, byta till tbana, till fridhemsplan, byta, till Tcen och sedan till östermalmstorg och gå hem.
Det är lite kul att se alla fulla människor sådär på natten men ibland inte lika kul... Några män börja snacka med mig och sa att de skulle skydda mig om någon kolla snett och att jag var deras syster blablabla... -.-
aja, skönt att jag var osminkad igår, slapp fixa massa hemma då och kunde slockna typ direkt, sov till halv 2 iallafall och snart ska jag klä på mig och dra på match! Trots att jag nyser som ett mongo och så, WIHO!
haha... fett långt inlägg ;)

bild från igår:

Justina matar Bilbo med Cheeze Balls hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0