hatar att komma på rubriker...

anyway, skola, fett soft, 08.30-13.00 varj tisdag, DET är nice! Spanska, Matte & Geografi. OCH jag jobba faktiskt på matten, framsteg.
Sedan sluta vi typ tidigare för vi fick plugga var vi ville, så vi chilla lite vid datorerna innan vi drog.
Jag tog tbanan till Norra Real för att träffa frennis satt där typ 1,5 timmar eller så haha. Tur att Navid underhöll mig då, och så fick jag träffa Emma, Ebba, Martin, Fabian, Sara, kommer inte ihåg fler haha... jo, några från P95 också :) aja, sen köpte jag och frennis något att dricka på EH och promenerade hem, prata om allt och så.
Haha, när jag kom hem ringde min lärare, Inger, bara för att fråga hur det gick att plugga på valfri plats och för att berätta att hon bott på samma gata som jag... HAHA! Knäppa tant...
kolla sex and the city 2 och halvsov, mös med busan och så.
yes äter nu
idag var justina väldigt trött, men åh så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0