om helgen

igår sov jag, softa. bada och tvätta håret.. aa lite sånt :)
sen drog jag på maatch som börja 19.15, råkade komma riktigt sent så jag kom en kvart innan matchen börja.. men jaja, det gick ju bra! Blev 3-3 mot Tullinge. Fick många komplimanger för mitt spel så jag antar att det gick bra för mig. haha...
japps, sen åkte jag direkt till Justina, duscha och såå... och så hade hon en liten fest/chillkrök och det var skoooj! Nice människor, god dricka och så!
Sen sov jag där och "imorse" åkte jag hem vid 3. Har tagit det lugnt, bakat äppelpaj med mami och lite sånt :)
Kommer lägga upp världens bildbomb nu. Totalt togs 281 bilder med min kamera igår/inatt haha.. men ni får inte se alla :D
Bilderna är lite blandade... men det som representeras är: Fina, Mindre Charmiga och Porr.
haha, ENJOY!






































































MACARENAAA!!!
















GOODNAAAAATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0