sova <3

jag gillar fredagar i skolan... 08.30-13.10, Spanska, Latin & Idrott. AWESOME!
Dock är jag lite korkad ibland... på idrotten hade vi typ stafetter och så, och vi värmde inte upp ordentligt så jag sträckte båda framsida lår, men sket i det och fortsatte vara med hela lektionen och sprang trots att det gjorde äckligt ont... Kunde knappt gå efter :( men aah... drog hem och sov efter, typ 3 timmar eller så? hihi, sen hade benen blivit liite bättre ändå, så det var ju skönt.
När jag vakna drog jag till papi och nu är jag här, har bara kollat tv hela kvällen och jag måste erkänna att jag ÄLSKAR det! Älskar att bara vara hemma ibland och inte göra något alls (a)
aa nejmen nu är jag trött igen, ska sova!
slänger upp två bilder från igår när jag missa franskalektionen och istället typ halvsov på en bänk i skolan hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0