tjaa fan!

ojsan, inte bloggat särskilt mycket märker jag...
jajaaaaa...
igår hos emma då, hennes brorsa hade fest så vi höll lite koll på de och var med de och så haha.
Blev lite kaos då och då men allt fixa sig, hoppas de som skulle hem kom hem och så bara....
men aa, och så var Ebba & Felicia där också. Vi skratta massa och så haha!
Kom hem typ 5... prata med Henke hela vägen så det var juuu braa!
Bilder från kvällen:

Ebba somna...


Lo somna lite överallt haha

Och Gleb väckte honom hela tiden haha...

Sen somna båda. Och det var nog bland det sötaste jag någonsin sett! Nuttisar!

aja, idag vakna jag halv 2 typ, sega och så, sen åkte jag och mami och hämta ett skåp till mitt rum och så. Yes, och sammanlagt har jag nog snackat med Henke tyyyp 3,5 timmar i telefon idag haha... myyyys!

blir dusch och sängen nu!
pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0