trött tjej, hejhej!

kort skoldag - niice! blev en fikis med idus på muffinsfabriken när vi slutat.
efteråt gick jag hem, kolla top model och åt chips, sen vid 4 somnade jag, sköönt! vaknade vid 7 igen av att mamis kompisar kommit dit och så fick jag vara fotograf ett tag och en av de försökte sälja in sin gudson till mig... hahahahaha!
jaja, är hos papi nu och har ätit och sååååå... somnade typ 5 gånger innan jag tog mig samman och skrev detta inlägget, fick glass så jag blev lite pigg iallafall, tjihoo!
när jag ätit upp blir det sängen direeekt kan jag ju säga!
Och så hoppas jag att jag sover riktigt länge! Har match imorgon 15.30 så jag måste vara vaken då iallafall, haha! aja, lägger upp två bilder från idag och sen slocknar jag, BRA!

Freya är lite söt ibland......

Vi hitta en runsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0