fakk maj lajf.

Jaha, jamen då kör vi hela denna veckan lite snabbt då!
Söndag - hemma & sjuk
Måndag - hemma & sjuk + SP3A's skiva på kvällen (inte det smartaste kanske)
Tisdag - hemma & sjuk + DIF-match på kvällen
Onsdag - hemma & sjuk + spelarmöte på kvällen
Torsdag - skolan & sjuk + operan på kvällen

sådärja, skoj va? Vet att jag inte är världens smartaste som går ut på kvällarna trots att jag varit sjuk, men dessa sakerna har varit bestämda länge så jag fick stoppa i mig några ipren och hålla ut!

dock fortfarande inte helt frisk, trots att det är lov ÅH JAG FÅR DAMP. Jag haaaaataaar att vara sjuk! Har huvudvärk dygnet runt, äcklig hosta, täppt i näsan... usch och fy och blä. Jag vill inte.

Bara för att jag inte har något bättre för mig lägger jag ut några små bilder från i måndags. (Temat = Oj, jag har kommit fel")
Tog inte alls många bilder, men dessa får duga...





yeah... thats it...
och nu är jag dödstrött så jag ska sova! NATTINATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0