glad dag, men nu är jag i ett fml-mode

haha dagen börja rätt nice, Ida och Freya var typ skitsura/trötta medan jag var typ glad haha och Justina med. Men Ida & Freya blev bättre under dagen :D hihi! Skolan gick väl på som vanligt, lite brandalarm är alltid kul! Sen när vi slutat snacka jag lite med Benjamin och han hade tydligen hört rykten om mig... Alltså, jag kommer snart få damp på min skola! Det verkar som att folk inte har egna liv utan måste gå och skvallra/hitta på rykten om andra för att tiden ska gå... och ur mitt persperktiv känner jag mig så sjukt utsatt, alltså jag får damp! Jag känner inte ens många i skolan, men de flesta verkar veta vem jag är och vet saker om mig som inte ens jag visste, JAG FÅR FUCKING JÄVLA DAMP!!!! Skaffa egna liv och sluta hitta på saker om mitt.
aaaaanyway, efter det fika jag med Ida & Justina, så det var myspys! Vi prata med någon random författare, det var fan kul! Sen blev det donken en snabbis innan vi drog hem. När jag kom hem käka jag bk och kolla sällskapsresan med mami.
Nu är jag riktigt trött på livet och vill att något ska hända... Typ vad som helst, något kul!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
tack och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0