hehe, bäst på att blogga!

men jag har faaaaktiskt haft lov. Sovit hela dagarna, spelat pokémon, varit på bio, gått på stan... lite såntdär vanligt.
sen har skolan börjat, yeah, aha, mhm, såååååå kul! YES!
nejmen kul att träffa folk igen men äsch, inte världens roligaste grej kanske.... Längtar tills jag åker till Portugal!
Jaja, för de som vill finns jag på instagram: malinsjonell
whatever, jag är trött och ska ta en dusch!
IMORGON ÄR DET TRÄNING IGEN!!! TAGGAAAAAAA efter 3 veckors uppehåll...



Kommentarer
Postat av: Nils

18 år? Det ser ut som du är 14 med alla din poser och ditt sätt att skriva. Väx upp, du skämmer ut dig själv! MVH Nils

2012-04-19 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0