hej...

mitt humör idag har inte varit på topp... Inte inombords iallafall.
Sjukt ovärd skoldag: 1 lektion inställd, 2 lektioner "på valfri plats" och sen företagsekonomi... Under någon av alla håltimmar satte jag mig utomhus i ett hörn och det var sjukt skönt att vara ensam, fast sen kom Daniel & David och hämta in mig, så himla fina människor det finns! Efter skolan käka jag och Anna Subway, fyfan vad gott! Sen drog vi till träningen, sprang utomhus och sen var vi superfå på träningen så vi körde inte hela tiden ut. Stanna en pyttestund med Anna, Hedda och Evelina, myspys.
Kom hem, har käkat och kollat film.
Nu lyssnar jag på Eminem och är allmänt aggressiv. Ska nog lägga mig och spela lite pokémon snart...
Tack och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0