nej fyfaaan!

kollade då film med ida och justina igår, det var supermys! Vi såg The Big Year, och den var rätt skoj hihi.
Sen körde vi chatroulette till typ 6 på morgonen hahaha! Det var rätt kul faktiskt :P Justina fick ragg iallafall, Sven från Tyskland!
Jaja, sen sov vi till kaanske 12 imorse? Sen drog jag hem, och på vägen mådde jag bara sämre och sämre, kändes som att jag skulle svimma. När jag kom hem tog jag ett varmbad på 1,5 timmar. Så jäävla skönt! Nu ligger jag i min säng med huvudvärk, ont i kroppen och ont i halsen. Mami tror det är influensan men jag vägrar! Imorgon är det träning och sen skiva, JAG VÄGRAR MISSA DET! Däremot blir det ingen skola.... ska nog sova snart... så jag har en chans att bli frisk!

Nattinatti vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Candy

Kryyyyyaaaaaaaa! :D :D tagga fezt om under 12 timmar!!!! :p

2012-04-02 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0