15 februari

YES äntligen fick jag träna! och sooooooom jag har längtat :D hihihi dock var det en lite seg träning för oss målisar eftersom vi mest körde match och man fick inte göra såååå mycket... men det var skönt att få träffa alla igen och få spela lite ändå. OCH jag fick en ny matchtröja... GLAD TJEJ, HEJHEJ!
efter träningen stannade jag och anna kvar typ sjuuukt länge, över en timme iallafall och tramsa oss... typ prata om allt, dansa och sjöng... vi vet att vi är coola... höhöhö

skoldagen däremot var lite av en fml-dag... alla var bara superdöda typ.. hehe...

och nu ligger jag i min säng och skypar med johannes och simon... medan de spelar spel... KUL!
haha så himla knäppa killar....

ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0