5 februari 2012

hejhej, död tjej här!

helgen har varit riktigt mysig faktiskt! och kul såklart, men jag menar hallå? klart det är kul när jag är med? haha :D
i fredags åt jag hemma, sen åkte jag hem till ida där vi fixa oss lite typ innan vi drog till johannes och thommy där vi kolla film halva natten hehe. Kom väl hem och somna runt 4... Vakna 10 och tog pendeln till stan. Ida skulle träna och jag hade match. Vi vann med 15-2 mot Högalid och efter matchen drog jag hem och tog det lugnt. Käka hemma och sen drog jag till Ida igen där Justina också var. Vi drog till Simon iallfall, där Johannes & Thommy också var. Det var delvis kaos och bråk och delvis mys och dans haha! När vi skulle hem missa vi sista nattbussen, missa precis tbanan och fick vänta 28 min på nästa. När den väl kom ställdes den in för att någon chaufför var sjuk... så då kom Idas papi och hämta oss. Vi kom väl hem vid halv 5 eller så och somna ganska direkt. Sov till halv 2 sen drog Justina hem. Jag och Ida chilla, åt frukost och så. Sen drog jag hem och åkte på match mot Nacka Wallenstam. Vi vann med 7-3.
Nu är jag sjukt dödstrött och ska hoppa i ett bad snart (hoppas jag inte somnar och drunknar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0