Anna CP Sjöholm.

Min käraste lagkamrat Anna ville att jag skulle göra ett inlägg om henne eftersom hon slaviskt följer min blogg och allt jag gör i livet...
Så, varför inte göra ett mobbat barn glatt?
Flickan heter då Anna och bor långt åt helvete. Hon kan inte passa tider överhuvudtaget, sjuger faktiskt bra och är framförallt jäkligt mysko... Hon bjuder på sig själv och när hon är trött pratar hon non-stop.
Hon är dessutom en riktigt bra back och tacklas rätt fint... Dock inte så bra när hon blir utvisad lite då och då...
Har inget mer att skriva förutom att jag tycker om henne. Men bara lite!

Här är mongot, sött va? :)

För alla killar som läser: HON ÄR SINGEL!!! Haffa ;) Anna Sjöholm på facebook

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min dag: Skola, Träning, Prata med Anna i typ en timme, Hem, Äta, Datorn och Nu: DUSCHEN!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0