häääjjjj blåggääään

tjaatjaaa! känner inte att jag varit världsbäst på detdär med att blogga nu under helgen, men det är sånt som händer! riiight?

i fredags stanna jag hemma och tog det lugnt. Kolla filmer med mami typ...

igår drog jag ut och shoppa lite med mami, lite träningskläder bland annat. Och sen kom jag hem och fixa mig. Sen träffa jag benji vid maria torget och föra lite på något ställe. Där börja vi prata med en hemlös kvinna och det var faktiskt rätt intressant att prata med henne... trots att det var en sorglig historia hon hade + att benji drev lite med henne om att vi skulle gifta oss.. haha sen drog vi iallafall till nacka på marcels & angeliques försenade födelsedagsfest :) träffa massa jag känner som jag inte träffat på länge så det var kul! Men var fett trötta så vi drog hem runt 1 tror jag? Slockna såfort jag kom hem iallafall!

idag har jag varit helt död... chattat med folk, kollat skidor & hockey och lite sånt. Vår målare var här och satte upp min tapet också, YEEY! skypat med ida någon timme nu på kvällen också...

Yepp, det var min helg! Tack och hej :D


min tapet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0