så var det måndag igen...

inatt somnade vi typ 4? braa där! han började 10 men vi försov oss lite höhö (a) drog iallafall hem och fixa mig eftersom jag börja 12.10... men det visade sig att första lektionen var inställd... SUUUPERKUL!
Jaja, samhälle och franska sen, askul det med.

När jag kom hem tänkte jag sova en liten stund bara och sen plugga.... 2 timmar senare vaknade jag, slängde i mig mat och sprang till träningen, yes! Jag var lite smått död och vågade knappt rädda med vänsterhanden eftersom mitt lillfinger är stukat. Men det gick väl heeelt okej ändåå!

Har glass och burn med mig här nu som pluggkompisar och ska göra ett försök till att plugga geografi, så får vi se hur bra det går!

Godnatt!

jag och min burn för typ 2 år sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0