tjeeeeena bloggen!

lets catch up!

fredag - aktivitetsdag med skolan så vi skulle ha tipspromenad på söder. Vi blev klara mycket tidigare än man skulle så vi slutade typ runt 12 haha najs! Efteråt drog vi till donken och åt. Ida gick efter ett tag men jag, Freya & Kim satt kvar i fleera timmar haha! Kom därifrån runt 5 typ... hehehe, men det var rätt kul faktiskt, vi prata om allt och så. Sen vandrade jag och Freya runt lite innan vi drog hem. Tog det lugnt ett tag innan jag fixa mig & åt. Åkte till Tcen och träffa Justina, vidare till Maria torget och träffa Benji, vänta där på Fady och sen till Skärholmen och hem till Ali. FIEZZZTAAA!!!! Hade superkul, dansa massor och träffa nytt folk. Kommer kanske inte ihåg allt men ändå :D hahaha. Kom hem vid halv 5 och slockna direkt.

lördag - vakna 12.00 av mig själv, helt cp! Har varit vaken sen dess, bara mer eller mindre död. Mami och jag har ett litet filmmaraton med typ ett ton godis haha! Det är troligtvis vad jag kommer göra resten av kvällen haha!

Tack och hej!

En fin bild från igår/inatt

Ellen, jag, Justina, Can, Cecilia och Freya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0