gudnätt

inom en snar framtid hoppas jag ha orken att få ut lite bilder från min senaste resa till Florida. Men än så länge orkar jag verkligen inte, det får bli en annan dag!

Hur som helst var idag en vanlig dag förutom min lilla dispyt med en lärare som under vårt lilla argumentation erkände att hon är töntig, 1-0 till mig! Dock fick jag inte göra provet som jag skulle... 1-1. Men senare nu under kvällen har personen i fråga ringt och sagt att hon överreagrade 2-1, + att jag får göra provet senare, 3-1 och jag vann! SCORE.

Efter skolan blev det iallafall muffinsfabriken med mina finaste flikkor. Vi hade som vanligt roligast för vi är bäst. När jag kom hem efter det somnade jag och vet inte hur länge jag sov men vaknade någongång runt 8 och åt mat. Dött lite framför datorn sedan dess... aa kul liv har jag!

Dags för sängen nu så jag kan ligga och smsa / leka med ipoden tills jag somnar, bra plan!
tack och adjö


glad cheey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0