lite om helgen

jaa vad har jag gjort i helgen egentlien? hmmmm....
i fredags efter skolan kom jag hem och tog det jäääävligt lugnt haha! sen börja jag fixa mig, åt middag oh sånt typ. Sen träffa jag thommy så gick vi till lion bar och förade lite där innan vi drog till lobby!
drog väl därifrån runt... 4? kommer verkligen inte ihåg, vi gick till donken iallafall och sen hem. Kom hem vid halv 6 iallafall!
Vakna typ vid 3... sega tills jag behövde duka och fixa mig inför släktmiddag för att fira miiig. Fick 18 50-lappar (hahahaha), en berlock + örhängen från swarovski :) NIICE!
När alla hade dragit, runt 12, gick jag ut och mötte albin. Sen drog vi till Ace för att träffa mina klasskoompisar :) Den kvällen drack jag inget men hade kul ändå! weho!
ja, idag har jag legat hemma med mensvärk, mindre kul.

Ska sova, men här kommer fina bilder från helgen (mest på mig...)

jag igååår:


jag i fredags...


SHOTS


och 2 random bilder jag tog under fredagsnatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0