lite uppdatering kanske inte sitter helt fel

soooorry guys för att jag inte bloggar så himla mycket, men ni fattar nog varför! Igår drog vi till en Ed Hardy affär i Orlando (ca 3 timmar bort...) hahaha baara för att jag älskar det så mycket :D köpte upp typ halva affären också (en sisådär 10 saker), så då blev jag glaaad! Sen körde vi på två flugor i en smäll och hann med lite Disney World också, och jag blev ju som ett litet barn igen hahaha. Men det var nääjjzz!
Jaa, vad mer ska jag säga? Senare idag ska jag tillbaka till Sawgrass Mills Mall och shoppar loss hihi. Imorgon soooolar jag till typ 3 då vi drar ner till Key West och ser vad som finns att hitta på där.

Nej nu jävlar tänker mami dra ner och sola och det är fusk om hon går utan mig. Så jag ska slänga i mig en pannkaka och sen springa efter!

Ni får 2 bilder från igår på en lycklig Malin!



wehoooo, NU SPRINGER JAG!
(jag ser vattnadal, du spriiinger vi!) (hihihihihihihii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0