matvraket här!

har ni tänkt på att jag bara bloggar på nätterna typ? hahaha
troligtvis för att det är då jag har tid och ork då... men jaja, hellre det än inget, riight? :D
idag var jag i skolan, kul va? fett chill dag ändå! efter deeet drog jag hem och dog lite i soffan medan ja kolla tv. Käka wok och sen drog jag på träning! Det fick väl hyfsat bra tror jag, dock är mitt ena knäskydd sönder så det gör förbannad ont, men som om jag brukar bry mig? näääää!
efteråt var jag dock HELT DÖD. Inte tränat på 2 veckor och den så kallade formen är heeeeelt bortblåst. Kul, + att jag tvingades spela ute... HALLÅ!? man typ dör i dedär kläderna.
jaja, sen stappla jag till tbanan för att ta mig hem och missa min station, hur lyckad? megalykad!
meenmeen, när jag kom hem dog jag i soffan igen och sen fick jag fnatt och fixa ägg och baon, höhöhö (a) fett gott när man är vrålhungrig.

Det är något knas med mig just nu... jag brukar inte äta särskilt mycket, men nu sen jag kom hem från miami har jag varit hungrig typ konstant... och JAG har lagat mat 3 ggr på ca 24 timmar... okej de som känner mig fattar att det är stort. Jag lagar aldrig mat! :O Kanske är det i dendär processen med att bli vuxen? Nu när jag fyllt 18 liksom... Isåfall ska jag aldrig mer laga mat.

Måste nog sova nu, duktig som jag är.

Vill tillbaka till Miami, allt var så bra där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0